Friday, January 22, 2010

Perihal Exam dan Study...

Alhamdulillah...Ya Allah! Aku berterima kasih kepadamu!
Aku lulus exam untuk semester lepas! Meaning that, I still have another one more semester to go, with 1 more subject. Terima kasih sangat-sangat la kat saper-saper yang doakan aku lulus exam ni.

Quote from my dad, "Belum graduate, tak leh kawen."

Sepanjang semester holiday ni, aku tersangat-sangat depressed sbb aku takut fail. Aku bukannya pelajar cemerlang dalam bidang marketing ni...Aku minat kat Designing & Multimedia works je...
Memang patut la university aku dah bubarkan course (multimedia & business marketing) aku ni, and concentrate je on fully Multimedia Design in which aku tak leh nak tukar course lagi sebab dah final year... Jadi terpaksalah aku continue ngan marketing subjects yang kepala aku sangat slow nak terima semua terms and theories tu. And oh, semua Multimedia subjects ku dah habis awal-awal sebab aku suka. XD

Aku sangat happy skarang! Barulah aku boleh enjoy masa holiday aku ni sebelum masuk semester baru! Takde lagi la tambahan stress aku selain daripada stress mencari barang-barang kahwin, ye tak? :P Then, must strive to the fullest and the best for graduation! Yoshhaaaa!!! XD

No comments: