Monday, March 7, 2011

Aa! Kissu shitakunachatta~!

Ngantok ehhhhh.......
Malam tadik xpat tido, encik hubbie sik mok berik good night kiss! Merajuk aku tok. =3=

Semerajuk-merajuk aku bangun juak lah aku tek tedah, dengan sakit perut period ku (ee bodo sakit tok sik abis-abis), pegi iron baju & antar nya pegi keja. Sik mok breakfast nya ritok sebab nya takut aher.

Actually nya tek plan nak jalan kaki pegi opis, kononnya nak jimat duit parking and duit minyak. Biasala...nya ngandode~ padan muka. Sapa suroh sik mok kiss aku (ada gik kes tok tek), mun ada tek nakkah aku bait hati pasang alarm ngejut nya segala. Hahaha~

Time ku nengah nuang aik lam botol pun, nya tiba-tiba hug...tapi aku dapat carik sensor rasa nya tang nak ngambik ati suroh aku cepat2 antar nya pegi keja. Aku madah sapa suroh. Benda simple pun susah juak nak polah ka? Tetak jak nya tek...eeeeeeee.

Dah lam keta tek, ya juak nya terpewwit-pewwit ngan aku. Aku yang lom mandik, ikat rambut toncit sumo pun madah, "apa pewit-pewit?? orang tengah time sik kacak tok di pewit kitak."
Nya pun jawab, "Gik juak kitak ya bini kamek..."

Jawapan apa tokkkk...aku sik puas ati. Time aku baruk nak ngerepak, aku ternampak Hachikou (asuk orang pun building ya yg aku sukati jak berik nama Hachikou). Nya tengah tido dibah lori, pasya nya ngigo...terngangak-ngangak jak asuk ya sambil mata pejam, kaki goyang-goyang.

Apa gik aku tek...suk kedirik nangga aksi kiut kedak ya lalu nyuroh Hubbie nangga...pasya terus pegi opis nya...salam tangan, aku pun balit rumah. Dah sampey dibah rumah. Aku baruk teringat yang cepat na juak aku tek lupak aku tengah merajuk. Giney2 pun aku sik mok klaka ngannya, tanpa berfikir panjang or automatically nya juak yang aku carik/tunggah/klaka first mun ada apa-apa yang best & menggembirakan aku. Haha (tetak duak harakat jak)!

Tapi...susahkah nak berik goodnight kiss? Bukannya aku mintak beli kasut HOMG-BLING-BLINGNESS Louboutin macam lam crita Burlesque ya pun! (Mun nya nak meli bagus juak. Harharhar!)



Sik juak kacak kasut tok lam gambar owh...lam crita ya kacak gil babs!!

12 comments:

ztie said...

hahahhahaah merajuk!!!!!!!!!!!!!!! kecik ati!!!!!!!!!!!!!! iyerrrrrr :P :P :P

Mrs. Ichiban said...

huhhhhh!! orang gik emo time period tok bahhh...menar juak. mintak benda simple pun susah kah. :P

Senang madah...kelak ktk encerik dikpun. :P kmk nak tetak juak kelak. hahahaha

flo... said...

hehehehhe...merajuk manja nya lok...sweet...

kacak juak la kasut ya hoo...

Mrs. Ichiban said...

Sekda merajuk manja tok fLo... :P
burok ada jak muka merajuk tok.

kasut ya lam movie sangat bersinar-sinar! *__*
sayang kmk tok sik pandey pakey heels.

Khairul Onggon said...

Merajuk ya asam garam rumahtanggak.. mun sekda merajuk sik best kata org tua2 hehehe.. Merajuk ada makna tuuu.. Ya tanda sayang bah :)

Mrs. Ichiban said...

mr khairul > tapi sik best merajuk mun sebelah pihak ya polah sik paham2... :P

MASZ said...

sweet nyer merajuk cmtok..hehe

Mrs. Ichiban said...

alamak...sweet ke? D:
sik ngasi la kempen merajuk tok owh...huhu...

M.A.M.A said...

aih hey... merajuk indah... heheh... mek rindu ngan sibu koh tempat mek dibesarkan.. heheh.. mim, mun ktk da balit kch nak, mun mek org dak along ajak ktk kuar, kita wifey-wifey je, merajuk sik ajiz ho?? hehehhe.. ajiz, ampunnn.. :p

Jue said...

haha cute jak majuk
kacak kan kasut ya lam movie ya
ku dah nanga 3x yerrr hhahaha

Mrs. Ichiban said...

mama_nabihah > sekdalah nya majuk...nya dari dolok ok jak mun kmk nak kuar. :P kmk tok jak sik slalu nak kuar sbb xrami kawan. ztie ya lah slalu jd mangsa kmk org pegi karaoke. haha~

Jue > waa! ya baruk...sampey 3 kali nangga...i baruk 2 kali. hahaha!

ztie said...

Karaoke ka? Jooommmmmlahhhh!