Wednesday, May 4, 2011

Kyanime 2011 semakin hampir!!!

Tension palak ku tok...dah sekejap dah bulan May.
Hadoi~~~
Beberapa hari tok aku dah bergaut berbeli barang online...ada juak yang masih belum jumpa...

Sidak committee Kyanime ada invite aku pakey merik talk on Cosplay experience since aku one of the senior cosplayers di Kuching, but aku takut! Kan aku ada stage fright...Huhu...Banyak ne lah juak experience aku...bukan banyak costume pun sebab aku sik kaya cam nemiak baru kinek tok.

So far...aku dah beli wigs...

  • Dark purple wig for myself
  • Light blonde & Deep red wigs for Vela
  • Golden blonde wig for Uepu
  • Caramel blonde wig for Viople
  • Dark pink wig for Anastasia.

So in total 6 wigs : $151.94 (not including taxes)

Patches sets for Uepu & Vela pun dah beli...$21 (not including taxes).

Eehhh...chotto...before this, bulan 3 dolok pun aku ada order wigs from Taobao...but still belum datang. =_= The wigs are for:

  • Black wig for Ryo
  • Pink wig for Fatin
  • Green wig for Fatin

A few other things masih belum beli sebab ada yang sekda stock.
Mun ada sapa2 kitak orang mok join in beli barang di Bodyline.jp sila contact saya untuk jimatkan shipping cost. Hehe! Tapi nak? Tempar juak palak ku nangga blouse yang aku aim dolok2 makin nait rega!





Maka madah sale...bodo...Last 2 years aku nangga reganya $25...pasya last year sampey last month reganya jadi $37...pasya hari tok tek pandey jadi rega $50!!! Bongok punya Bodyline!! Aku tauk la baju ya cute! Sampey ati nya molah aku yang sik beduit tok kedak tok...

Banyak gik barang yang aku nak beliiiii!!!
Hammmpeeerrrr juak susah nak bercarik barang yang simple ya eh...

Anyway, jangan lupa! Kyanime will be on 10th-12th June!

9 comments:

flo... said...

apa hooo kyanime ya?alahai sakai mek tok..hahaha..mek tauk cosplay jak...=p

bh goodluck brik talk lak..boh nebes...

Mrs. Ichiban said...

Kyanime ya macam convention pakey Japanese culture, cosplay, anime, games segala berhimpun dlm beberapa hari ya. :P
ada pertandingan, etc... mun ada balit kch time ya, iboh lupak join! :D

uish...kmk xtauk jadi kah sik merik talk. kmk xtauk apa nak dikelaka... -_-

Tiq said...

wow....good luck kitak..iboh lupak snap gambar ok !! wheeee !!!

flo... said...

ooo..okeh...xsempat mek ngga...huhuhu..mek blt 29may smpe 5jun...=(

RaMa-RaMa Fareeza said...

Aok baju ya sangat kiut...

Mrs. Ichiban said...

Tiq > Thank you~!! Tapi xtauk jadi kah sik merik talk ya... gambar pun depends mun ada kawan jadi photographer sbb kmk xda camera. :P

fLo > aih~~ siiiikkkiiit jak miss owh... flight time ya mahal juak. nak balit kedah...

Azmie & Vivie said...

wah!seronok! =0)
kak vee maok wig warna pelangi ;0).

Mrs. Ichiban said...

Rama-rama Fareeza > Sorry! Termiss comment ktk indah~ cute owhh?? :D Sayang rega mahal gilak. Huhu...T_T

Kak Vee > Wig pelangi mahal gilak~~ sbb kaler kacak! :D Mun wig pelangi afro murah...hehehehe~ ktk mok kah? XD

Jue said...

10-12th June?uwaaaaaa
ku dah balit kl
wuwuwu
mun sik pat ku snap2 lak
kenak byk beli?ko makei berjenis2 baju kelak kah dear?