Friday, February 22, 2013

The conclusion so far...

Assalammualaikum~

Tergerak pulak hati nak berblog pagi ni... Well, actually lama dah nak buat entry but kadang2 bila dah banyak idea, tetiba jadi malas. Macam mana tu? -_-zzz
And banyaaakkk cantek aku...hari ni actually sangat busy nak packing baju sebab nak balik Kuching for the weekend, but masa ni jugak aku nak berblogging.

Baiklah, kepada pembukaan entry pertama dalam tahun 2013 ni, just some updates:

1) Adopt kucing from Kpg Nangka yang sangat bising and nakal.


Gangsta Bilem: I'm the Black Ferrari, or Black Jaguar, or Black Ducati, whatever you want to call me.

2) So far dah ada 2 Pullip, 2 Taeyang, 1 Byul, and 2 Monster High dolls in my collection. Still craving for Isul and Dal dolls, and more Monster High... *___*

Yong Hwa: "Hey Sexy!"
My latest doll, Alexei YongHwa (Russian Korean mixed, chewah...hahahaha!!)

3) Masuk Monster High Fashion Design & Monster High Makeover contests organized by YourShoppingKaki.blogspot.com and Mattel, and won a Monster High doll for the design contest! Yayyyy!!!! XD The prize belum sampai lagi...

Rockabilly Operetta~ <3 div="">

4) Masuk lagi another contest for MH...Wahahaha! Suka join for fun because I love Monster High! *_*
Link kat sini! Your Shopping Kaki's FB.

5) Aku masih belum ada baby lagi...Wuuu... But Alhamdulillah... aku dah tak rasa macam nak marah2 lagi bila orang asyik bertanya dah ada baby ke belum. Rezeki ketentuan Allah... :) Right now, aku just berusaha mengamalkan makanan sunnah Rasulullah macam Cuka Kurma, Cuka Delima, dan Habbatus Sauda... 

6) Husband ku bukak bisnes kecik...jual specialty items macam yg aku makan kat atas tadi... at Bin Talib Specialty Store.
Date Vinegar, Pomegranate Vinegar, Apple Vinegar, Ithmid, Honey, etc...semua from middle east, europe, and InsyaAllah, more to come. Nama Bin Talib tu pun di derive untuk memperingati my husband's punya ancestors' family name from Hadramaut, Yemen. So, sapa2 yg free and being curious tu, pegi la visit FB site. :)

7) Aku actually terfikir nak bukak another blog just for hobby. Macam...takut menyemak je dlm My Wedding Missions. Ntahlah... personal blog pun dah sekian malasnya nak update...apatah lagi nak keep up another one? Actually aku ada bukak The Dolly Carnet for dolls related stuff...but since now TDC dah jadi banyak member active hanya dalam FB, aku rasa TDC blog maybe suitable utk put up notices, newspaper articles, & gathering entries yang lebih macam...rasmi? Tak boleh nak membebel sangat macam personal blog...if you know what i mean... ._. So what do you think?


-----------------
I think so far...tu je la kot?
Maybe ada lagi, but warrrgghhh!!! Dah nak pukul 11 pagi! I need to kemas barang now... 
Baiiii!!!! Wahahaha!!

No comments: