Saturday, March 5, 2011

*rebus telur*

Di saat aku tengah merebus telur kinek tok pakey breakfast, sempat juak aku tek bukak dashboard. Aik? Ada comment from a new person! Teehee! Biarpun saya sik tauk sapa anda, tapi thank you sebab menge-follow saya. Haha~ saya follow anda balit. Sangat terharu sebab blog aku sekda orang minat & sekda orang lain yang merik komen selain daripada Zati. Hahahaha!

Adoh ehhhh....bila nangga sidak tok pun blog, yarabbiiiiii!!! SUK ATI KU!!!
Tok blog Zati, tok blog FLO. Ada persamaan sik?? :D Uishh...butak mata ktk orang mun sik tauk.
It's all about Wedding! Congrats to the Brides-to-be! XD

Aku gik rasa nak engkah layout kedak ya...tapi aku kan baruk tukar layout? Lagikpun, aku kan dah kawen. Perlu ka? *pergolakan dalam minda & hati*

Oh ya...aku dah tauk kenak aku demam duak tiga hari ya tek...and kenak aku pandey gila babi makan cokolet Cloud 9 Party Pack sampey 2 bungkus besar abis! Sampey termuntah-muntah jak aku marek (abis nasik ayam scr ku keluar. dahla kelaparan marek).

Sebab...aku...p...



PERIOD!!!


p/s: husband ku dah balit yay!!! rindok ati ku nangga mukanya tido. :P

2 comments:

ztie said...

oh.. flo follow ktk ka ? hehehe aok.. nya mungkin insyaAllah tahun depan kawen. hehe

Mrs. Ichiban said...

aok. terkejut mek ada org follow...flo follow. cam rhyme jak!
kawan skolah ktk dolok ka zati?